sreda, 31. oktober 2007

Spretne ročice naše Tine so naredile...

Včeraj zvečer smo imeli zelo zabaven večer.. Tina je prodajala svoje znanje v opera baru in tega seveda nismo hoteli zamuditi..nekateri tudi poizkusiti.. (jaz pač ne morem samo gledat, ampak moram vedno tudi poizkusit=)).. Kako je opravila svoje delo presodite sami, jaz sem bila zelo zadovolna=) Hvala Tinchula!=) pa še kdaj seveda...

Tukaj sva... Tina kot profi in jaz kot prva žrtev=)

Tako je izgledalo ličenje..

Dejansko sem bila popraskana...Tina ima pač močne nohte=)

Ne morem vam povedat, kako zelo me je pekla ta rana..če enkrat dobim tistega, ki me je porinu po stopnicah se mu slabo piše!!! hehe (drugače je to končen izdelek)

Tukaj je bila seveda tudi naša lepa fotoreporterka... (hvala za lepe slikce!)

Potem smo prepričali še Uroša...

Dejanska poškodb na njegovi bradi je nastala, ko ga je X (ime prikrito, saj je bila proti osebi podana kazenska ovadba=)) takole udarila....

Takole sva izgledala oba pretepena v šopku... pa še kdaj ane...


Med potjo domov sem bila deležna zanimivih pogledov mimoidočih, ki jim ni bilo nič jasno...meni pa je šlo samo na smeh...za konec sem prestrašila še strica na hodniku v hiši in večer je bil popolen..=)

7 komentarjev:

mushu pravi ...

hehehe. a bolj glupe slike od mene ni blo =)
dobre slike so =D

Aja pravi ...

Žal ne..dej no sej si lepa=)

Ma ostale so pa kr okej ja..=) Dobr si jih posnela=)

Tinchula pravi ...

hehehe :) dobra reportaza!

Aja pravi ...

Hvala, hvala.. dobro opravljeno delo z tvoje strani je blo povod..=)

Black Betty pravi ...

dobre rane. Hm. kje ma pa mushu kakšno brazgotino? ;))

Aja pravi ...

Ni se hotla tepst z nami...=)

mushu pravi ...

mushu je pacifistka =D