sreda, 24. oktober 2007

12 UR

Toliko je trajalo, da sem včeraj potem, ko sem v ranem jutru zapustila stanovanje, prišla domov... V to je vštetih pet ur v službi, nekaj ur na faksu, okoli dve uri na troli, še nekaj ur na tekmi in potem sem končno spet videla stanovanje in kavč pred tv-jem. To pa je bilo tudi zadnje česar se kristalno spominim... Vse ostalo sem naredila v polsnu... =)
Težko je to življenje, ampak saj se ga je treba navaditi, to nas tako ali tako čaka ane. Dan je bil sicer naporen a je treba priznati, da se tudi na take dneve pojavijo ljudje, ki te presenetijo in naredijo dan nepozaben ali pa vsaj veliko, veliko lepši. Hvala vam.=)

4 komentarji:

mushu pravi ...

kadu te je pa tako navdusil?
ej, pridna si bla, da si se nalogo delala ob strani =) ti si genij, da se ti to da... =) sicer sm pa jz tud zadnje dva dni na polno. oh

Aja pravi ...

Vsi ste me tok navdušli k ste tok kul in sem tok srečna da vas mam!=)

mushu pravi ...

ooooo ... oscar moment =)

Aja pravi ...

Ja no če je pa res..kva bi jz brez vas, tebe..sej veš no..=)