torek, 16. oktober 2007

Makeover, a night out, this job, that job.....

Uhhh kak naporen vikend je za mano=) Začelo se je z frizerjem v petek, kjer sem dobila krajše lase in malo oblike, nadaljevalo z nekaj osvežilnimi pijačami in že sva bile s Petro na poti ven. Moram poudariti, da sem se na trenutke počutila kot kaka stara mama, saj je bila povprečna starost mulcev okoli naju tam okrog sedemnajst let...Kaj čmo staramo se=) Imele sva se lepo, naplesala sem se po dolgem času..skratka lepa noč je bila. Jutro je bilo po štirih urah spanja sicer prezgodnje a kljub temu je bilo počutje zadovoljivo=) Potem pa sem v soboto in nedeljo odšla na cel kup tekem. V nedeljo se je ena končala tako, da je trener podal pritožbo na sojenje..in to zarad njegovih napak..vedno se mi je zdel kreten, ampak zdej pa vidm da to dejansko je. Kr neki..se sploh ne sekiram.=) In po vsem tem sem morala še pospravit stanovanje, ki je bilo v razsulu...učeraj pa spet faks pa služba..Samo divjanje skratka=)

Komaj čakam petek k naša Tajda praznuje rojsten dan!!! Pa bomo imeli še en naporen vikend.. ampak se ga veselim...

2 komentarja:

mushu pravi ...

ti si naporen vikend!!! =) hehe

Aja pravi ...

Hehe...Bomo videli=)