sreda, 18. junij 2008

Babji večer

Včer smo bli v kinu, spet po nekaj mesecih, ampak se je splačalo. Pet žensk se nas je spravilo gledat film Seks v mestu, ja kaj pa drugega. Fino je blo razen tega, da me je malo motilo, da so naredili tako pocukrano holivudski konec.. resno... sem mislila, da ljudje več ne palijo na take stvari, ampak očitno se motim, če tak film nardijo s takšnim koncem. Ne vem, morda je to spet samo moj pogled, jaz sem si poanto celotne nadaljevanke predstavljala drugače... ampak okej, tud prav.. sej ni bilo tako slabo.. pa vseeno.. a resno še kdo vrjame v pravljice, there is no such thing as... eh, ne bom spet začela z mojimi črnogledimi pogledi na svet.. Dež je kriv..komaj čakam, da se pokaže sonce, ker tole deževno obdobje že resnično dobro mori celotno zadevo.. Se mi zdi, da smo meli pozim lepše vreme.. kriza..
Skratka film priporočam za ogled, ampak tako bolj za sporostitev, kot za res.. =)

4 komentarji:

mushu pravi ...

simpatično je blo. pepelka story do konca =) sam baje smo klepetale ;)
dons je blo sonce, je bil svet že lepši. ne črno gledat, vse je kul. sam film je pa res mal predolg =)

Unknown pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Unknown pravi ...

Važn, da je bil žur.

Aja pravi ...

Jah no ne znamo bit tih, to je itak jasno =) heh.. ja mal tko je blo..ampak vseno smo se mel fino ja Aleš =)