ponedeljek, 24. september 2007

Vedno ista zgodba

V soboto sem bila z dragim v Prečni pri Novem Mestu. Tam je za vse tiste, ki tega ne veste (kot nisem vedela jaz) letališče. Bil je lep sončen dan, ki sem ga po dolgem času preživela obkrožena z kopico moških in počutila sem se fajn..=) od nekdaj mi je bilo bolj kul v moški družbi in to se je v soboto zopet potrdilo. Fantje, ki so me večinoma prvič v življenju videli so me hitro sprejeli medse in jz kokr ne znam bit tiho, sm se u roku pol ure že pogovarjala o vsem mogočem z njimi.. Zabavno je bilo. Najbolj zabavno pa je, da se vedno, ko se znajdem v družbi padalcev, res vedno najdejo junaki, ki me začnejo prepričevati, kako je to kul, pa kako nej grem skočit, pa da sploh ni tko grozno kot izgleda, itd.. In pol pridejo seveda do tistih te bomo zvezali in vrgli...Oh, ja ne vem zakaj ljudem ni jasno, da se pač bojiiiiim in da me je staaaah..=) Skratka vedno se ponavlja ista zgodba.. V bistvu me to zabava in tudi v soboto me je.. Bil je res fajn dan. Za vtis vam prepuščam nekaj slikic.
Potek tandemskega skoka je približno tak..Najprej te takole pripravijo na trdnih tleh..

Potem te v filmskem slogu odpeljejo do letala... Strica v sredini poskrbita, da gre med skokom vse po planu. Stranska dva (baje) samo uživata..

Potem sledijo priprave na vratih letala, ko je le-ta še na trdnih tleh..


Potem te s to stvarjo, ki sicer izgleda očarljivo, a ne deluje ravno tako kot da se je sposobna dvigniti, ponesejo nad oblake in te vržejo skozi vrata...

Če si želite svojega posnetka iz zraka vas moj dragi s tistim, kar ima v roki posname, seveda za razumno plačilo...

Ko ste v zraku izgledate približno takole... ja ponavadi se ne vidi ravno veliko...=)

Takole izgleda kamerman med pistankom.. (Ja vem ni ravno najboljša slika, ampak nisem navajena, da se moj dragi tako hitro premika=) ...)

In še za konec tako izgledate tik pred pristankom....


Če je koga začelo zanimati... veste na koga se lahko obrnete=)

Ni komentarjev: