sreda, 5. september 2007

Nenevadno jutro

Ker sem človek, ki ne spremlja glih zelo redno dnevnika in podobnih stvari in ker sem se včeraj zvečer potikala okoli ter zamudila vse info oddaje vse stvari izvem kasneje kot vsi ostali..Se zgodi..Sej me ne moti glih ne vem kako... Skratka danes zjutraj me je z sms-om prebudil brat z info tvoj sošolec je spet pobegnil iz zapora.. In ja, takoj sem bila prebujena...Sama pri sebi sem se nasmejala in si rekla..Oh spet mu je uspelo.. Da takoj razčistimo eno stvar.. nikakor ne podpiram vsega kar je počel, da je pristal v zaporu, ampak poznam ga z druge plati in z tistega vidika lahko rečem samo, da ga je res škoda. Ampak sam se je odločil za tako pot.. Skratka..Po hitrem postopku sem se spravila iz postelje za televizor, kjer sem ugotovila, da ne teletextu ne piše nič pametnega... Na prve konkretne informacije sem naletela v službi, ko sem v roke prijela časopis... In od tistega trenutka naprej ne morem vrjeti... Ni mi jasno kako je pobegnu čez tisto luknjo, ki naj bi merila 60cm.. Kdor ga ni nikoli videl, bi mu bilo to bolj vrjetno kot meni...Fant ma fuuuuul široka ramena...In ne, ne morm vrjet da se je spravu skozi tisto odprtinico...ne morem..=) Vse pohvale=) Vedno sem vedela, da je iznajdliv in res me zanima s čem je naredil to luknjo... Malo sem brala po forumih.. vsi ga obtožujejo imitacije nadaljevanke beg iz zapora... Nej probajo oni če jim rata, pa nej bojo pol pametni... Čeprav me pa skrbi, če to loh naredi on, potem lahko tudi kdo drug.. Za njega me sicer ne skrbi preveč, če je na prostosti, ampak, da bi pa kak morilec hodu okrog pa ne bi glih rada videla...Dobro, da niso dali v javnost kakega strašilnega obvestila.. pazite se ga, nevaren je itd.. Ker dejansko mislm, da ne bi nobenmu nč naredu, če ga seveda ne bi ta oseba napadla.. pol se bo pa branu.. itak.. kdo se pa ne bi... Jz bi se... In zarad tega, zaradi obrambe je tud pristal notr.. Ampak to nima veze zdej... Skratka.. prjatu, prjatu..kaj ti je blo še tega treba... škoda te je no... =(

Ni komentarjev: