torek, 22. januar 2008

Zmedeni najstniki

To kar se je zgodilo včeraj si zasluži omembo, če ne drugega zaradi zmedenosti mojega brata. Učeraj zvečer sem odšla na letališče po mojo družino, ki je priletela z obiskov v Angliji. Ker sem fotru porabila ves bencin v avtu smo morali iti takoj na poti nazaj tankat. In ker se fotru ni dalo hoditi iz avta je poslal tankat brata. Napaka dneva. Lahko rečem samo dobro, da imajo mene, ker sem edina opazila, da moj zmedeni brat tanka napačen bencin. Namesto disla, navadnega. In potem sem začela malo kričat in ko je mami ugotovila kaj se dogaja je kričala še ona. Da pa fotr ne bi bil izjema je kričal še on, ampak na vse nas naj ne paničarimo. Skaratka bilo je zabavno. Prijazen gospod nam je potem povedal, da glede na to da je bil tank čisto prazen, in smo dokaj hitro ugotovili (po 9litrih) kaj se je zgodilo, ne bi smelo priti do problemov, če samo dolijemo preostanek tokrat pravega goriva. Ne bom pisala mojih vprašanj, ki sem jih potem zastavljala gospodu. Nočem, da se mi vsi smejite. =) Moje poznavanje te stroke je zelo slabo in temu primerna so bila tudi podvprašanja. Ampak preživeli smo. Avto je normalno delal in hitro smo pozabili na vse. Tamau pa upam, da se je neki naučil iz tega. Upam, a vseeno dvomim.=)

9 komentarjev:

mushu pravi ...

hehe, a si iz gospoda še kako koristno informacijo o Petrolu zvabila =) hehehe

Bravo brat, ane =)

Aja pravi ...

Žal ne, g smo bli v Vodicah na Agip-u.. spraševala sem neumna vprašanja v smislu ali je zdaj ta zmes lahko eksplozivna pa take.. pač neumna sem za to področje..=) haha

Black Betty pravi ...

dej pol sam odgovore napiš, da se bomo še mi kej iz tega naučil ;)

mushu pravi ...

sam res ... to ni neumno vprasanje, to je vprasanje postavljeno s strani zensk =)
jz bi bla tud neumna v taki situaciji =)

mushu pravi ...

sam res ... to ni neumno vprasanje, to je vprasanje postavljeno s strani zensk =)
jz bi bla tud neumna v taki situaciji =)

mushu pravi ...

se opravicujem za dva ista komentarja, moj komp je bedn =)

Aja pravi ...

No če vas zanima, baje sama zmes ni problem, torej ni eksplozivna, je pa stric dejal, da vsekakor ni dobro za mašino in da je izpuh lahko malo bolj sajast in smrdeč.. To je vse kar sem izvedela novega=)Upam, da sem vas kej koristnega naučila ;)

Unknown pravi ...

Če tankaš bencin namesto dizla ni taka kriza. Pelat se na bencin sicer ne moreš ampak ponavadi ni večje krize. Se kar pogosto dogaja. Dizelski motor lahko prebavi nekaj bencina v sebi. Celo malo spuca mašino (pravjo nekateri, ampak ne probavat doma). Škod pa motorju načeloma ne.

V obratno stran pa res ne. Kar je tudi težje, ker je luknja premajhna, da bi tankal dizel namesto bencina.

Aja pravi ...

Waw nisem vedela da je tud razlika v luknah=) noro, pa sem se nekaj novega naučila=)