torek, 29. april 2008

Uho me boli

Zunaj dežuje, jaz pa sanjam o morju. Prihajata dva bedna meseca, ki bi ju najraje preskočila, ker vem da ne bo prav nič zabavno. V bistvu se skušam pripraviti na mučenje, vsaj psihično, ampak vse kar mi uspe je dejansko sanjarjenje o tem kako bo poleti fino in kako se bom vrgla v morje... Ne da se mi več, dost mam vsega.. Dost mam te službe, rada bi kej konkretnega počela končno.. Aaaa.. Ful sem čudne volje danes, pomojem bo tale dež kriv. Pa kr neki me vse boli.. jamr, jamr..=) Ne bom več bluzila, dost bo..

4 komentarji:

mushu pravi ...

eh, to je vreme.

Aja pravi ...

Ehh.. upam, da res in da bo čimprej mim k mi gre vse narobe danes.. nekoga bom resno pretepla..razmišlam, da bi se res na Jenifer spravla ;)

mushu pravi ...

ja, no, če si pa take volje, jo pa kr mal v rit nabrci. maš moje dovoljenje =)
hehehe

Aja pravi ...

Okej hvala, vrejm da jo bom res!=)