sreda, 30. april 2008

London baby....

Zadnji čas je, da opišem tale svoj izlet, ker drugače se zna zgodit, da bom kmalu vse skupaj pozabila. Skratka začelo se je z letom iz Ljubljane. Pilot je bil car, prou roko bi mu dala, še spolh zato, ker je že na samem začetku čisto zdolgočasen rekel, da nas ne čaka nič posebno zabaven let, skorajda dolgočasen. Jaz sem seveda v svoji notranjosti kričala od zadovoljstva, glede na moje fobije povezane z letenjem. In imel je prav imeli smo prav lep polet do Stansteda. In potem se je raziskovanje nove države lahko pričelo. Ne bom opisovala vsega, ker je preveč. Nalimala bom par slikic in zraven komentirala seveda.















Tole je bila moja prva kava na angleških tleh, in lahko rečem samo, da je bila noro dobra in da bi šeeeeeee =)


Moje trenutno prebivališče je bila ta več kot 150 let stara hiša... na ulici, ki izgleda približno takole..



















Na ulici, ki izgleda takole...
Zanimivo se mi je zdelo, da so vse hiše relativno nizke ter, da v teh krajih na podeželju dejansko ni hiš, ki bi imela več kot tri nadstropja... čisto drugače kot pri nas.. zaradi tega toliko bolj zanimivo

Tole sva jaz in moja gostiteljica. Ona je leganda res, tok pozitivnega človeka kot je ona ne poznam. Ko bom odrasla bi rada bila taka kot je ona =)













Če bi me kdo rad osrečil za katerega od naslednjih rosjstnih dnevov... no tak avto bi imela več kot z veseljem =)

No in potem sva šla s Tomažem še malo pogledat kako izgleda London.


















Ogledala sva si vse pomembnejše znamenitosti od Big Bena..

London Eye-a.. do nešteto znanih cerkvic, med njimi tudi
















Westminster Abbey..

Med najinim pohodom po centru je seveda vsaj štirikrat deževalo vmes... midva pa brez dežnika, ker sem ga jaz pozabila..














Minute pred nevihto in minute po nevihti izgledajo takole....


















Vmes smo bili izpostavljeni zanimivim načinom oglaševanja.. V treh urah, ki sem jih preživela v centru sem tal kamijonček kar petkrat vidla, to pomeni , da je blo kar učinkovito.

V enem izmed parkov so nas izsiljevale veverice.. "če mi ne daš za jest te bom ugriznila" je rekla in Tomaž je skoraj ostal brez prsta..















Vsake toliko sva prepričala kakega Kitajčka, da naju je slikal..

















Vmes sva se vozila tudi s podzemno.. Nič posebnega, najboljši občutek pa tud ni, k se tist bogi vlakec ustavi sredi tunela zato, ker čaka drugega da pride mimo... in potem čakaš in čakaš in luči ugašajo.. skratka men ni blo najbl prijetno =)


Za spremembo sem tokrat tudi jaz malo pozirala..






















Mislim, da je nemogoče opisati kako zelo je smrdelo v tej govorilnici, skorajda bi se zadušila.... uh fuuuj...
























No in potem sem srečala še njega, pa se ni hotu slikat z mano.. ampak sem vztrajala...

Za konec sva si ogledala še Tower Bridge

.. se sprehodila prek njega...



















...ter se poslovila od Londona tik pred zadnjo nevihto tisti dan.. seveda z obveznim pojavom v teh koncih mavrico..



















In potem smo bili kmalu spet doma v Sloveniji, to da sem od hoje dobila žulje po podplatih sploh ne bom omenjala... Najbolj kul izkušnja iz celotne Anglije so pa definitivno njihovi prehodi za pešce. Ko pritisneš gumb za prehod imaš v treh do štirih sekundah zeleno luč, ne tako kot pri nas, ko je potebno čakati več minut.. To so res kul uredili! =)

Skratka bilo je lepo in če odštejemo lete tudi strašno zabavno..=)

6 komentarjev:

mushu pravi ...

eh, avijoni so kul!!!!

vreme je blo pa čist angleško. heh

Aja pravi ...

Hehe kr sama zase govor, jz jih ne maram preveč.. Učer sva se s Tomažem zmenila, da k maš tko rada avijone, da te polet vržemo iz enga=)

Ja ta dan res ja, drgač je blo pa prelepo za Anglijo, ampak to sm jz s sabo prinesla lepo vreme ;)

mushu pravi ...

no al pa da me ne vržete, pa se delamo, da ste me ... =)

Aja pravi ...

Okej tud to loh nardimo, ampak pomojem boš ti vseen enkrat letela.. k vem da bi probala..in enkrat ti bomo to pač omogočili =)

mushu pravi ...

ubistvu SPLOH ne bi probala tega in ne vem od kod vam ideja ...
to debato smo že mel veš. sm mela šanso, pa sm zavrnila =)
nimam nagnenja po samomoru =D

Aja pravi ...

Okej vdam se... ne bom te več silila, ker vem kako je to bedno, ker to skos men delajo.. tko da never again =) vsaj z moje strani ne..=)