četrtek, 13. september 2007

Na travniku

Učeraj sem sedela na travniku v tivoliju in gledala v zrak...Sama na vrečki od Muillerja. Sama zato, ker ni nihče mogel z mano. Ful mulcov od drugega do četrtega razreda je laufalo okol mene in me hodilo spraševat..."katera država si pa ti?".. in jaz sem jih samo neumno gledala...Potem po ene pol ure sem po naprezanju možgančkou ugotovila, da se otroci igrajo eno igrico, ki je vsebovala točke iz vseh držav Evropske unije.. Aja, drugače še zdaj točno ne vem kva nej bi se dogajalo, vem samo da je bilo pod okriljem Evropske komisije.. in to je tud vse kar mi je znano.. No skratka jz sem bila tam zaradi čisto drugega razloga...Zato ker je moj dragi (in še štirje njegovi kolegi) imel namen skočit na ta travnik, v okviru te prireditve... In to so dejansko tudi bolj ali manj uspešno izvedli... V zraku so bili kar dobro vidni, ker so skočili s samo (po mojem mnenju tam nekje okoli) 1500m.. Pristanki so bili...oh ja... eni ok, eni pa ne ravno...moj dragi nenavajen kupole s katero je mogel skočiti je najprej skoraj podru enega izmed kostanjev potem pa še mene...ampak na srečo se je vse dobro končalo. Vsekakor je bilo fajn za videt... =) Poželi so vale krikov vseh otrok, ki so to spremljali, kup občudujočih pogledov ter nenavadnih in smešnih vprašanj... Bilo je zabavno popoldne...=)

2 komentarja:

mushu pravi ...

noro! skoda k mi ni znesl, sam uceri sm bla pa res doma ene tri urce in od tega na miru ene pol. dons pa tud... mal sm utrujena =)
me veseli, da so vsi celi... =D

Aja pravi ...

Pa kdaj drugič...Mene tud, da so=)