torek, 11. september 2007

....

Vsi poznate take dneve, kot bo moj današnji.. že v naprej vem kako bo izgledalo.. Pač pridejo ti depresivni dnevi in potem gredo.. Ok, samo danes imam razlog za moje nezadovoljstvo. Poznate obcutek, ko je nekaj pri neki stvari popolno, vse gre kot po maslu, ne morete vrjeti, da gre tako dobro..in ja seveda.. potem se zbudite iz sanj.. z trdim padcem priletite ob tla resinčnosti.. Zakaj? Ker se stvari spremenijo in kar naenkrat ni več tako kot ste si zamislili..Dobro pa saj ni nič tragičnega, problem je le to, da se verjetno vse skupaj ne bo izšlo..Vsaj ne po željah vseh, predvsem pa v tej situaciji po mojih ne... Ne vem kako se bo razpletlo, ampak če bi se odločala danes vem kakšna bi bila odločitev..Tko pač je. Očitno ne morem bit vedno povsod zraven...Preveč sem pričakovala vem...ampak taka pač sem..Bomo videli kako bo v prihodnjih dnevih.. do ključne situacjije je pa tako ali tako še dosti časa... Danes se bom pa preprosto cel dan smilila sama sebi..Tudi to je nekaj=)

3 komentarji:

mushu pravi ...

ja kaj je pa blo tok groznga?

Tinchula pravi ...

pa tko lep sonck je zuni :)

Aja pravi ...

Mushu - Nič..sam plani mi propadajo pa sem mau sitna..=) Čuden dan pač..=)

Tinchula - tuki pr men trenutno dežuje=)..očitno mamo čudo vreme v centru..=)