torek, 22. junij 2010

Dnevnik NNN (neke nore najstnice) iz konca maja

26.5. - Nova muza?

To delam samo zaradi tebe.. no in morda še iz kakšnega drugega razloga, ki pa ni tako pomemben.. niti približno..
Že nekaj časa iščem svojo novo muzo in mislim, da sem jo našla v tebi. Ne, prejšnje nikakor nisem pozabila.. le oditi mu moram pustiti... A kje sem našla ravno tebe? To vprašanje se tudi meni podi po mislih.. Predvsem zato, ker se zavedam kako zelo NAROBE je to, kar čutim.. In če bi imela kanček pameti si ne bi nikoli dovolila, da bi mi prišel do živega. A kljub vsemu.. zdi se mi, da v tebi vidim nekaj, kar drugi spregledajo, nekaj obetavnega.. nekaj, kar pustiš videti le redkim. Jaz sem to našla v tvojih očeh, v pogledu. Vse v meni se dere le eno.. hočeeeeem teeeee. Saj vem.. ne morem te imeti.. NE SMEM! Si prepovedan sadež.. zato pa tudi toliko bolj interesanten verjetno.. In zaradi tebe počnem to, kar počnem danes.. Da bi te vsaj malo izbila iz glave.. pozabila na lesk tvojih oči.. pač pozabila.. Bomo videli ali mi bo uspelo..

27.5. - Next day

Stvar, ki naj bi v teoriji delovala, se v praksi ni ravno najbolje izšla. Vse kar sem si dokazala je to, da te ne bo enostavno spraviti iz glave. Priznati pa moram, da trenutno po tem nimam niti najmanjše potrebe. Sanjarjenje o tebi me osrečuje veliko bolj, kot kakšne druge stvari, kar me seveda čudi, ampak spet ne preveč. Neopisljivo je kako me vleče k tebi.. Vsakič, ko zaprem oči imam pred seboj le tvoje nagajive poglede.. a se ti lahko sploh uprem? Nekaj, kar je tako enostavno izvesti pri ostalih, je pri tebi nemogoče. Če malo pretiravam lahko rečem, da v tvoji bližini postanem žival... samo še nagon v meni me vodi.. hočem strgati vsa tvoja oblačila, videti in ČUTITI tisto popolno telo nad seboj, pod seboj.. nasploh povsod.. Hočem te tako nasilno, kot si ti zadnjič jemal moje poljube.. divje, vroče in poželjivo. Upam, da se zavedaš, da po tistem zadnjič ne bom znala odnehati. Sam si kriv in jaz bom vztrajala...


30.5. - Tistega lepega nedeljskega popoldneva

Po novem imam rada deževne dneve, če so seveda takšni, kot je bil včerajšnji. Ufff vse tole počasi meji na obsesijo. Še vedno si neprestano v mojih mislih in glede na to, kako lepo mi je bilo včeraj, drugega nisem niti pričakovala. Vse kar si naredil in vse kar NISI je samo še polepšalo celotno sliko o tebi. Tako težko sem se upirala. Živčnost, ki je naraščala do trenutka, ko si stopil v sobo je bila neopisljiva... Trenutek, ko si me zagrabil in me spet poljubil je bil čaroben. Vse ostalo ni več imelo pomena. Kako ti to uspe? Tvoj dotik me je stresel kot elektrika. Najraje bi kričala, se drla na ves glas.. a ne bi pomagalo. Preostali svet je izginil za tistih nekaj minut. Samo jaz in ti sva bila tam. Tvoje roke.. moji globoki vzdihi.. tudi tvoji.. slišala sem jih, tudi če si jih nameraval prikriti.. Kasneje si samo ležal ob meni in z glavo sem bila komaj občutno naslonjena nate.. Tvoj vonj je zapolnjeval mojo že tako zmedeno glavo.. ahhhh... Hvala za poljub, ki sem ga dobila v slovo. Saj ni bil ZADNJI !? Tako si sladek, a hkrati tako nevaren. Totalno si me zmešal, totalno.. in samo ti mi lahko pomagaš. Vrn se k men! Ni treba, da je to danes ali jutri.. v sredo bi bilo pa že kr fajn... =)

Ni komentarjev: