torek, 14. oktober 2008

Mogoče je luna kriva

Ne more se kul končat tak dan.. čudn občutek imam resno.. Zjutri se je začelo že s tem, da sem težko težko vstala iz postelje.. Še sedaj, dve ure kasneje komaj gledam. Pa ne vem zakaj, spala sem več kot dovolj. Skratka po težkem ustajanju sem se otovorjena kot osel z vrečkami polnimi nagrad odpravila delovnemu dnevu naproti.. In čudne stvari so se nadaljevale, ko sem se privlekla do postaje za trolo. Moja mesečna je naenkrat izginila. Kar ni je bilo več. Pa bi morala biti, ker se spomnim kako sem jo dala v žep. Ampak res je ni bilo.. In kaj mi je preostalo drugega, kot da sem spet prijela vrečke v roko in se odpravila po isti poti kot sem prišla in upala, da ne bom rabila iti do doma, da bi spet ugledala ta kos papirja.. No na srečno nisem potrebovala dolgo, da sem jo vzrla, pa tudi trole nisem zamudila, zaradi neprijetne situacije, vsaj nekaj... Baje je nekaj z luno danes, ne vem kaj, ker ne poslušam pozorno.. Bomo videli, upam, da je za danes komplikacij konec, upam..

Da pa ne bom samo jamrala... življenje je drugače lepo in letošnja jesen je res krasna.. pa še vreme nam je celo naklonjeno.. čeprav sonček bolj malo vidim in čutim, je vseeeno fajn vedet, da lahko vsaj nekateri uživajo na njem.. Ja fino je.. =) Kljub luni in ostalim stvarem.. =)

4 komentarji:

arctic donkey pravi ...

eh, to je res bila ena lunasta luna. moj sodelavec že en teden trdi, da bi morali v torek vzpostaviti zvezo z marsovci.
jaz sem jo že, ene par jih imam v razredu.
če delaš kot učitelj, lahko dejansko zabeležiš več agresije, poškodb, dretja v tri krasne in še bi lahko našteli, v času okoli mlaja in tistega, ki je nasprotno mlaju.
ampak kaj zato, saj to nam naredi dneve toliko bolj zanimive ... :D

Aja pravi ...

Jao sam ti si legenda, da prenašaš vse te otroke... res kapo dol.. =) Luna je bla pa tokrat res neki posebnega, jz sicer nisem nobenga vesoljčka vidla, ampak sej ni blo potrebno sem mela sama s sabo že tok dost problemov =)
Drugača pa imaš vsekakor prav, tko je vse še bolj zanimivo =)

mushu pravi ...

luna je bedna!
vsi so sitni in živčni.
hvalabogu da je mim.

čeprav mi nismo mel problemov na delovnem mestu. ker nismo mel časa bit sitni :) hehe

sej zdj je že bolš. ane? mal zamujam s komenti =)

Aja pravi ...

Heh zdej je ful več.. zdej mam moralne probleme, ki se seveda dotikajo količine popitih pijač v petek =)=) heh Za to pa ni bla luna kriva ;) ampak vsi ostali ;)