ponedeljek, 14. januar 2008

Napačna kombinacija

Ja pa sm jo dočakala...prvo 10ko na faksu... Mislim, da imam zdaj pa res celoten rang ocen, od 1 do 10... Tudi to je nekaj.. Pa da ne bom hvalila samo sebe.. lahko pohvalim tud Tinchulo in Mushu, ki sta bili prav tako enako uspešni in se jima še enkrat, tokrat javno zahvaljujem za sodelovanje..=)
Jaz sem bila mnenja, da je oceno treba dobro proslaviti, ker mislim, da je to prva in hkrati tudi zadnja desetka, ki sem jo dobila... Tako sva z Tomažem izkoristila prazno stanovanje njegovega botra in se šla namakat v jacuzi.. Ja bilo je fino, še bolj fino bi pa bilo, če ne bi v vodo vrgla peneče kopeli...Ne morem vam opisati, kako je izgledalo po treh minutah..Še malo pa bi pena preplavila celotno kopalnico... Eh..ampak na napakah se učimo..mislim, da naslednjič ne bova več tako neumna..=)















Uživala sem, se vid ane...sam kaj k se je treba spet začet učit za nove stvari in so užitki prehitr minili...









Tud Tomaž se je imel fino, kot je očitno...=)




Mormo ponovit, sam tokrat brez penečih se sredstev.=)

5 komentarjev:

mushu pravi ...

fensi bejoches, kaj naj recem =)

Aja pravi ...

Mal je pa treba bit kdaj pa kdaj..=)

Tinchula pravi ...

jst bi tut zdele sla u jacuzzzzi kokrkol se ze napise :) ... ne pa ta jeben me!

Aja pravi ...

Ja se čist stinjam s tabo..jz bi šla tud spet=) Me pa sucks!=)

Unknown pravi ...

O pošteno, ma nej bo pene kokr hoče bit, samo da se đakuzaaa :)

Uff js bi tud to!!!


Se spominjam teh občutkov, ko sem bil na Bledu v enmu takmu jacuzziju...

Pa valda, vinček... to je fina kombinacija. Upam, da si dobila kej pence na noska :)