ponedeljek, 12. november 2007

Vse to smo delali ta vikend

Minil je pester vikend, oziroma bolje rečeno pestra nedelja saj se je večina stvari dogajala od poznega sobotnega večera naprej.. Vse skupaj se je začelo pri nas doma, kjer smo proslavljali..hmm..kaj že? nič posebnega..

Nagradno vprašanje: Kaj smo pili? Nagrajenec prejme preostanek skrivnostne pijače. (Pa še en namig, ni vse tako kot izgleda=))

Tomaž je bil umetniško navdihnjen.. Zakaj točno je uničeval moje svečke sva se tako jaz kot Petra spraševali ves čas.. a nisva našli odgovora..


Vmes mankajo slike kako smo spali, tega ni nihče posnel.. Potem pa smo se eni prebudili v krasno jutro, ostali pa v prelepo dopoldne. S Petro sva se nato odpravile proti mestu z namenom, da se malo sprehodiva ter sproti še opraviva svojo državljansko dolžnost...

Tivoli je bil očarljiv tako kot vedno..


Jaz sem malo pretiravala z slikanjem, tako da sva izgledali kot kaki nemški turistki...

Seveda sva se morali obvezno slikati tudi sami...



Ko sva opravile vse in sem tudi jaz oddala svoj glas v centru sva jo mahnile še na pijačko ter si sproti ogledovale vse zanimivosti, ki jih ljudje privlečejo na bolšjaka..

Vse od koles...

letal...


..do prastarih revij.

Lej Petra tok stara slika pa sva kr midve sva na njej... =) Zgolj še en avtoportret..

Ljubljana pa je že okrašena, ne boste verjeli šele 11-tega smo bili včeraj...Meni se zdi to prezgodaj.. ampak kaj hočemo, tako pač je..

S tem sva zaključili svoj obisk centra, ker pa sva bili utrujeni od pešpoti v mesto sva se nazaj udobno odpeljale z mestnim avtobusom.

Kaj se je dogajalo popoldne pa vam opišem v nekem drugem prispevku, ker je to zgodba zase...

5 komentarjev:

Unknown pravi ...

UUU jz vem kaj je v kozarcu :)
Ja fajn vikend je bil, se vec takih!!!

Aja pravi ...

Ja ja bomo ponovili=)

Tinchula pravi ...

lublana je ze okrasena al kwa? morm it mal pogledat, ze douh nism bla u centru :)

mushu pravi ...

okrasena? faaaakkk...
vidm,da ste pili. inu to brez mene. oh oh. =D hehehe

Aja pravi ...

Dejte sprehodte se mau..da ne boste tko neinformirane..=) Dobr lučke še niso prižgane, ampak okrašen je pa že..=)