četrtek, 11. oktober 2007

Šport je kul=)

Glede na koledar je bil že skrjani čas, da začnem še z zadnjo službo, ki mi krade čas predvem ob vikendih, včasih pa tudi kak večer med tednom. Nova odbojkarska sezona se je začela in mi smo spet tam, da delimo pravico in da je mir na igrišču=) Včeraj sem bila po dolgem času celo toliko zbrana, da je šlo vse brez napak. Drugače pa so igrali fantje, Olimpija in z njo Ljubljana ima po dolgem času spet ekipo v prvi ligi, kar je verjetno vsem všeč, meni pa tudi, ker to posledično pomeni večjo plačo=) Ampak če pustimo denar ob strani lepo se je bilo vrniti na parket in zopet gledati od blizu ter potihem navijati za domače. Šport je ena taka luštna stvar.. =)

2 komentarja:

mushu pravi ...

hehe,ko sem prebrala naslov, sem se zgorzila =) heh, you know me =D

Aja pravi ...

Vrjamem ti..=) Sam ni vse tako kot se zdi ane=)